----> Vädret <-----

Hej hej!

Nu har jag slutat spela innebandy! ;) Har spelat 2 matcher en vunnen med 12-1 och en förlorad med 4-1 :( ;)
Så nu sitter jag uppe hos mormor och morfar.
Jag har inte så mycket attt säga förutom att: Jag hatar vädret just nu!
Det är dimmigt så man ser nästan ingenting! och sen är det kalt!´Det ska vara kalt men det ska inte vara dimmit utan snö! Föra året var det snö redan i början av november!... 

Just nu: Sitter och har jätte ont i maggen och är slut efter matcherna ;)

 Snart: Stänga av datorn lägga mig på sängen!

Senare ikväll: Blir det att åka tillbaka till skolan och gå på någon skolvisning med föräldrarna! ^^ Kul...


Hugs! // Wilma :)

Kommentarer

Linn

redan skrivit de på FB men måste skriva de igen... vacker du är!!!<3

19:03:43 / 2011-11-10 - http://linnrosen.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu