5 saker jag inte sagt...

♥Hej! :)

Just nu har jag lite tråkigt så jag skriver 5 saker jag inte berättat om mig själv :)

1. Jag är tretton... (anna oxå ;)

2. Jag älskar att åka skidor, spela innebandy och vara med kompisarna :D

3. Jag gillar killar med brunt eller blont hår, blåa ögon, humor och ett fint leende:)

4. Jag har en katt som heter Smulan och är svart ;)

5. Jag har haft samma vänner i 8 - 10 år :D

Haha kanske inte dom mäst intressanta sakerna men det var något i alla fall :)


Och här är dom Älskade vännerna! :D ♥
Jag högst upp i vänstra hörnet elsa brevid och anna brevid elsa...
Frida under mig linnea brevid frida och whilma under anna :D ♥

Go kväll go natt // Kram Wilma :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu