Blogaward-utmaning

Jag blev utmanad av Frida :)

Varför började du blogga?

Jag ville inte ha en egen blogg men jag ville visa upp bilder och ha den med en kompis.
Så jag frågade Anna och så började vi blogga och det är riktigt kul när man har tid ;)

Vilka bloggar följer du?

Jag följer nog mest bara mina kompisars bloggar men jag kan även titta på fokis och Kenzas.
Vet ni någon mer bra så kommentera gärna! :D

Vilken är din favorit färg?

Min favorit färg är svart vit rosa och turkost! :)

Vilken är din favorit film?

Min favoritfilm ja det är nog en komendi men jag har ingen specill gillar även Twilligt serien :)

Vilket/Vilka land vill du besöka?

Ja jag älskar att åka skidor så jag vill nog åka till Österrike.
Sen vill jag oxå åka till Italien och Tyskland + Storbrittanien
Sen skulle jag oxå vilja besöka USA/ Kanada ;)

Jag uttmanar Elin och Linn ;)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu