Gullig liten historia

Hei! Hur har ni det? Jag mår iallafall finfint!

Måste bara få berätta en gullig liten historia som min bror berättade för mig i somras när han var här! Jo, det var så att han var ute på Noret ( Leksand ) när han hörde en gubbe och två tanter prata:


Första tanten - Ja, jag var på kykogår'n i söndags.
Andra tanten - Jaha, vad gjorde du där då?
Första tanten - Jaa, jag hälsade på några gamla bekanta.
Gubben - Jaha, vad sa de då?
Första tanten - Jah inte så mycket...
Andra tanten -  Var de vakna?
Första tanten - nej, de sov allihop...
 
 
 
Hihi den är bättre när han berättar den själv ^^     / Anna Panna! :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu