H-Ö-S-T-L-O-V-!

Hej!

Idag är det FREDAG!! Och jag var iskolan och det flöt på ;)
Vi hade No prov, Och jag tycker det gick bra :) Eller jag hoppas det :)
Jag kommer nog inte få A men i alla fall ett C tror jag ^^

Juste det är inte bara FREDAG! utan oxå HÖSTLOV!
Åååhh vad skönt!! Imorgon ska jag på hallowen fest hos Linnéa och Anna Yeyy ^^
Jag ska vara djävulen, Jag ska ha glitter horn och en röd svart kläning knalröda läppar och svartsotade ögon.
Ska även redan ikväll måla djävulshorn på naglarna... Blir det bra? Ja det tror jag :) Ni ska få se resultatet sen ;)
Nu ska jag fika och sen ska jag Träna :)

Bye bye// Wilma :)


Kommentarer

Fridsi

Fiiin bild <3

10:02:22 / 2011-10-29 - http://fridsis.blogspot.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu