Ibland är man blond...

Hej! :)

Jag har inte hunnit blogga eftersom skolan och träningar o.s.v tar mycket av min tid vilket är bra för annars skulle jag inte göra något... :P  Haha... Ne men idag har jag haft en av mina blondin dagar ( Blondiner är inte korkade men ibland säger man det och just den här dagen var jag det verkligen!) På träslöjdslektionen tog det hela lektionen att hitta på vad jag skulle göra och sen såga av en träbit som tog hela lektionen och sen skulle jag sätta upp en vinkelhake i skåpet... Jag sa:
- Vart ska den hänga? till våran lärare.
- Där i skåpet. Svarde han
Så såg jag vart och försökte haka i den men man skulle tydligen öppna en grej så man bara satte i den och jag stod där och försökte sätta i den i ett litet hål... Asså ibland känner jag mig väldigt korkad! En bild på mig och anna tagen av frida

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu