Min dag :)

Hej! :)

Idag har det varit skola... som vanligt en jobbig fredag som blir en mysig kväll med Exotisk snack och trocaderro :D Alldeles nyss hände en sak som var jätte läskig! Min katt brände svansen på några tända ljus och det luktar rök i hela vardagsrumet... Hehe
I skolan hände inget specillt men efter skolan åkte jag till Kupolen med mamma och mormor! Jag fick äntligen köpa jackan jag värkligen viljat ha! + lite andra grejer som stickade vantar stickad mössa, skidbyxor ( Rosa belv det!) och en svart schorta (HM) ♥


Min nya jacka! :D ( Peak Perfomens ) ♥

Nu ska jag inte blogga någor mer hejdå! ;) // Wilma :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu