Nöjd!

Hej!

Har just ätit och kommit hem ifrån falun! Vad har jag gjort i Falun då? ;) Det ska jag berätta: Jo jag har varit på Distrikslagsutagning breddläger det var kul och jag är nöjd och tyckte att det gick bra! :D
Men man kan alltid göra allt lite bättre ;) Men eftersom det är ett bredläger så är det inga som åker ut ( går vidare direkt ) till ett dalalag vilket är bra om man inte var så jätte bra första gången så kan man vara mycket bättre nästa gång! Nästa bredläger är i Januari så det är långt kvar ;) Men jag är nöjd och det är huvudsaken! :)


Ha det så trevligt! För imrgon är det skola... ;) // Wilma :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu