Seriepremiär klar!

Hej!

Snart ska jag läsa lite fysik ( Prov i veckan ) så jag öva på: Skillnaden mellan en stjärna, Planet och en måne... o.s.v... Hehe har nyss gjort klart en tidningsartikel om: Sparta- En pojke som blir krigare och Aten-Kvinna 15 år.
TRÖT PÅ LÄXOR! DET FÖRSTÖR JU TRÄD! haha nejdå ^^
Idag har vi spelat match mot Borlänge ( Serie premier! :) Vann med 9-3 Riktigt bra! Gjorde en assist och trode jag fick en utvisning oxå men då blev en annan i laget utvisad för vad? det vet jag inte...


Gillar den här bilden :) Canon 1000D + 18-55

Nu ska jag läsa hejdå! ;) // Wilma :)


Kommentarer

Linn

Skitsnygg bild!!! :D

Kram<3

15:57:44 / 2011-10-25 - http://linnrosen.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu