Tisdag :)

Hej! :)

Nu har jag änkligen kommit hem :D skönt!
Först gick jag i skolan till 15 i 2 sen gick jag till idrottsvalet och efter det hade vi 20 minuter på hos innan klockan var 4 och vi skulle börja tränna :)... så jag, Elin, Sara och Stephanie sprang till hemköp... Jag och stephanie sprang dit utan skor och Elin och Sara cyklade ( Sara cykla Elin åkte på pakethållaren ;) Aja jag och stephanie sprang utan skor iförd strumpor till hemköp och tillbaka :P Nu ska jag äta Ha det bra!! :)

OBS! glömm inte att det är kanelbullensdag! :D


// Wilma :)

Kommentarer

Elsa o

Puss Puss! <3 miss you :) <3

18:38:58 / 2011-10-04



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu